Deze Peugeot 308 CC komt uit 2010, werd geleverd van 01-04-2010 tot 31-05-2011 en kostte toen € 39.200,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 215 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1490 kg. De APK is geldig tot 26-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal. Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Natuurlijk behoren buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 308 CC is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.