We hebben 1.041 auto's voor je gevonden
Alleen auto’s van erkende BOVAG bedrijven
Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 First Edition
TOYOTA C-hr 300e Business 54 kWh - Navi, Camera
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone / Premium Pack / Afn. Trekhaak
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic NAP Camera, 2Xpdc, Acc, Keyless, Apple
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Business Intro | Leder | Stoelverw | JBL | Camera | Park-Assist
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Limited | Apple Carplay/Android Auto | Stoel/Stuurverwarming | Parkeersensoren | JBL Audio | elektrische Bestuurdersstoel |
Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Première Edition
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus
Toyota C-HR 1.2 Dynamic
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Black Edition
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style (98 PK) 2e-Eig, Toyota-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Navigatie/Apple-Carplay/Android-Auto, Adaptive-Cruisecontrol, Achteruitrijcamera, Keyless-Entry/Start, Parkeersensoren-V+A, Premium-Audio, DAB, Stoelverwarming, Licht-Zicht-Pakket, Lm-Velgen-18Inch, Privacy-Glas
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active | Nieuw geleverd | Apple carplay & Android auto |
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Team D, Bsm.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Energy
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active
Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Dynamic | VOORRAAD VOORDEEL | Nieuwe Auto | Plug In | Direct Beschikbaar |
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive Stoel Stuurverwarming JBL
Toyota C-Hr 1.8 Hybrid 122pk, Carplay, Winterpakket, Camera
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic
De Toyota C-HR (Coupé-High Rider) is een compacte crossover in de middenklasse. De auto houdt het midden tussen een hatchback en een SUV en heeft een opvallend design met grote achterspoiler en veel lijnen en vouwen. Als de Toyota C-HR in 2016 op de markt komt, vraagt iedereen zich af of de auto wel een Toyota is. Een Toyota heeft tot dan toe een doorsnee design, uitzonderingen daargelaten. De vormgeving van de vijfdeurs Toyota C-HR is echter allesbehalve doorsnee! De sterk aflopende daklijn, de oplopende zijruit achter, de flinke achterspoiler en de achterste ‘verstopte’ portiergrepen; alles lijkt te zijn ontworpen om aandacht te trekken. De auto staat op een nieuw voertuigplatform dat door zijn lage zwaartepunt veel rijplezier biedt. En de Toyota C-HR is inderdaad een van de fijnst sturende auto’s in zijn klasse. Hierin zitten bijvoorbeeld ook de:
Het motoraanbod van de Toyota C-HR is overzichtelijk. In eerste instantie is er alleen een 1.2 Turbo met 85 kW/116 pk en een 1.8 Hybrid (benzine/elektrisch) met 90 kW/122 pk. Vanaf de facelift in 2020 is de Toyota C-HR ook leverbaar als 2.0 Hybrid met 135 kW/184 pk. De Hybrid-versie is standaard uitgerust met een automaat, een Continu Variabele Transmissie (CVT). De Toyota 1.2 Turbo is in principe handgeschakeld , maar ook met een automaat leverbaar. Per 1 september 2020 is de 1.2 Turbo uit de prijslijst verdwenen.
Wie een Toyota C-HR op diesel zoekt, kan zijn zoektocht staken; die is er namelijk niet. De Toyota C-HR rijdt op benzine (1.2 Turbo) of benzine met elektro-ondersteuning (Hybrid ). De Hybrid hoef je overigens niet zelf op te laden met een snoer. Als de auto remt, laadt de accu op. Je kunt minder ver elektrisch rijden dan met een volledig elektrische auto, maar onder bepaalde omstandigheden – zoals in de stad – zoef je wel degelijk op elektrokracht door het verkeer.
De C-HR is in een hybride variant en plug-in hybride variant beschikbaar.
Toyota modellen met het meeste aanbod
Populaire Toyota C-HR zoekopdrachten
Carrosserie
Kleuren
Brandstof
Transmissie
Staat
Voertuigsoort
Aantal zitplaatsen